Om Visera2018-11-20T13:51:03+00:00

Om Visera

Samlad kompetens och erfarenhet från branschen

Visera AB är specialister inom Facility Management. Sedan starten 2005 har vi hjälpt många av Sveriges största företag att genom kunskap och engagemang skapa utvecklande och kostnadseffektiva samarbeten mellan beställare och leverantör. Med huvudkontor i Stockholm och regionkontor i Linköping, ser vi alltid till att vara nära er som kund och er verksamhet.

Viseras konsulter har bred kunskap inom LOU och offentlig upphandling inom kommun och landsting men även gedigen erfarenhet av verksamheter inom den privata sektorn. Visera kan även erbjuda kontrollverktyg som är unika för branschen för att utföra uppföljning och granskning av leverantörer och pågående avtal.

Vår vision

”Visera ska alltid vara det naturliga valet vid upphandling  och

uppföljning av Facility Management tjänster”

God kommunikation mellan beställare och leverantör är en framgångsfaktor

Avada Admin

Upphandling

Kundvärde:

Stöd i hela upphandlingsprocessen

Kvalitetssäkring av anbud och avtalsdokument

Avada Admin

Uppstart & Uppföljning

Kundvärde:

Leveranssäkerhet och leveranskvalitet

Ökad kundnöjdhet

Avada Admin

Granskning

Kundvärde:

Leverantör och personalrevisioner

Säkra avtalsvillkor och ekonomi

Visera som samarbetspartner

Vi ser till att ni som kund får en kvalitativ och utvecklande leverans

  • Vi vill ge våra kunder en enklare vardag
  • Vi är personligt engagerade
  • Vi tillför alltid rätt kompetens för rätt uppgift
  • Vi ser alla våra uppdrag som långsiktiga vilket kvalitetssäkrar vår leverans mot kund
  • Vi ser utveckling och optimering av avtal som en självklarhet
  • Vi utvecklar dialog mellan kund och leverantör